czwartek, 19 grudnia 2013

metaliczny sznureczek

dzisiejszy post miał być śnieżynkowy, ale postanowiłam, że opublikuję go w przyszłym tygodniu, dla wprowadzenia nieco śnieżno-świątecznej atmosfery.
tymczasem dzisiaj mam do pokazania zwykły szydełkowy sznur na 5k w rzędzie. sznur jest zwykły, natomiast koraliki, jakich użyłam do jego wykonania już takie zwykłe nie są, bowiem jest to jedyna w swoim rodzaju mieszanka metalicznych granatów, fioletów, zieleni, brązu, purpury... i jeszcze kilku innych kolorów ;) czeskich koralików wielkości 2,1mm. to chyba moje ulubione koraliki :)


oczywiście nie udało mi się zrobić zdjęć w pełni oddających ten efekt. ponad rok temu pokazywałam pierścionek (mój ulubiony zresztą), w którym kolory są bardziej zbliżone do rzeczywistości, możecie zobaczyć go TU


sznur, jak już wspomniałam, jest na 5k w rzędzie. początkowo planowałam coś zupełnie innego, ale doszłam do wniosku, że koraliki te są tak wyjątkowe, że najlepiej ich urok odda prosta forma bez udziwnień


długość naszyjnika wynosi 52cm + łańcuszek


a Wam jak się podobają moi koralikowi faworyci? :)


18 komentarzy:

  1. I rzeczywiście wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej: Sznur jest przepiekny -to takze jedna z moich ulubionych 'gotowych' mieszanek-druga taka jest w zieleniach.
    Pozdrawiam Serdecznie-Milych Swiat i Szczesliwosci w Nowym Roku.
    -Halinka-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo i wzajemnie :) zielony mix też posiadam, ale jednak nie podbił mojego serca aż tak bardzo, jak ten w granatach :))

      Usuń
  3. Ten kolor jest niesamowity, bardzo mi się podoba, i masz rację, że sznur bez "udziwnień" już sam w sobie prezentuje się świetnie)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny! Jak ja bym z tych koralików koralikowała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor do tego oszczędność formy, wszystko gra koncertowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te koraliki a sznur z nich nie może być inny jak tylko przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest, w prostocie cały urok :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolorek ;) Lubię benzynki. Sznureczek z nich jest taki kosmiczny i uniwersalny... można nosić solo albo z jakimś wisiorem. Naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak właśnie popatrzyłam co to za piękny kolor, rewelacja, a jeszcze piszesz że zdjęcia nie oddają piękna jak to takie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny sznur-pozdrowienia miłe i z Okazji Swiąt Bożego Narodzenia serdeczności życzę,no i czekam na śnieżynki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja Ci zazdroszczę umiejętności zrobienia takiego sznura. Oglądałam setki tutoriali, ale kompletnie nie mogę tego pojąć. Może dlatego, że nigdy nie miałam nic do czynienia z szydełkiem. Ale nauczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezwykłe koraliki i niezwykły efekt :) Pięknie się to wszystko prezentuje Aga, i jeszcze prostota i skromność w formie to jest to, co lubię najbardziej. Bardzo mi się podoba. Gdzieś Ty namierzyła te preciosowe cudeńka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia :P koraliki nabyłam w magrafie, tamtejszy ich nr to 07100 ;)

      Usuń
  13. taka mieszanka, to do każdego stroju będzie pasować! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najserdeczniejsze życzenia:

    Cudownych Świąt Bożego Narodzenia,

    Rodzinnego ciepła i wielkiej radości,

    Pod żywą choinką zaś dużo prezentów,

    A w Waszych pięknych duszach wiele sentymentów.

    Świąt dających radość i odpoczynek,

    oraz nadzieję na Nowy Rok,

    żeby był jeszcze lepszy niż ten,

    co właśnie mija.

    Tobie i całej Twojej rodzinie życzy Basia

    OdpowiedzUsuń