piątek, 13 grudnia 2013

zimowa wymianka na dopingu

dziś pozostaniemy nadal w niezmiernie miłym towarzystwie dziewczyn z wizażowego wątku dopingującego. jakiś czas temu zapisałam się na wymiankę zimowo-mikołajkową. prezenty już dotarły, więc najwyższy czas pokazać je na blogu :) (uprzedzam, że zdjęć będzie dużo, a równocześnie przepraszam za ich jakość - obecna pogoda i fotografowanie w biegu, nie pomagają w robieniu przyzwoitych zdjęć)

moją wylosowanką była sama organizatorka wymianki - Iwona, której prace możecie obejrzeć TU. Iwonka otrzymała ode mnie coś przydatnego na zimowe chłody, czyli zamotek w fioletach z pomarańczowym akcentem dla ożywienia


skoro wymianka zimowa, to nie mogło zabraknąć śnieżynek, w postaci delikatnych ozdób na choinkę (niteczki do zawieszenia otrzymały po zrobieniu zdjęć)


w paczce znalazły się też śnieżki - perłowo białe kolczyki wykończone lodowym kryształkiem


ale cóż to za zima bez choinki? zrobiłam więc i świąteczne drzewko, w wersji mikro :D choineczka ma 1,5cm szerokości i 2cm wysokości


dodatkiem do upominków były oczywiście przydaśki, słodkości i różnorakie napitki ;) by te ostatnie zbyt szybko nie wystygły, wyszydełkowałam też mikołajowy ocieplacz na kubek





ponieważ Iwona nie koralikuje, wymyśliłam, by każdy prezent miał koralikowy akcent. w przypadku ocieplacza jest to mikołajowy pompon - wypleciony z sl crystal 15/o, ma 8mm średnicy



natomiast ja zostałam hojnie obdarowana przez Basię. gdy odkryłam, kto robił dla mnie upominki, było mi tym bardziej miło, ponieważ z Basią miałyśmy okazję poznać się osobiście kilka miesięcy temu na Święcie Róży w Kutnie. 
w wielkim kartonie znalazłam kwiatowe pudełko decu


szkatułeczkę ozdobioną moimi prackami :D


szytą torbę, którą przywłaszczyła sobie moja mama


frywolitkowe gwiazdki, które niebawem zawisną na mojej choince


bombkę temari, którą spotka taki sam los, jak powyższe gwiazdki


przydaśne przydasie


słodkości


i coś, co mnie najbardziej zaskoczyło - ciasto :D o tajemniczej dla mnie nazwie ćwibak (zdradzę Wam, że było bardzo smaczne)


w paczce była też karteczka z przemiłym liścikiem


a wszystko to spakowane w prezent dla mojego kota :D


Basia chyba na pamięć nauczyła się moich preferencji ;) jestem bardzo zadowolona ze wszystkich prezentów :) Iwonka, do której trafiły drobiazgi ode mnie, też podobno się ucieszyła :P więc jest to kolejna baaardzo udana wymianka, w której brałam udział :)


9 komentarzy:

  1. Padłam :D:D:D ale wymianki zazdroszczę:)Rzeczywiscie bardzo udana. Przepiekne po prostu.(ocieplacz z pomponem wymiata!!!!!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ocieplacz z mikołajem bije wszystko na głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O.O Choinka - nie mam pojęcia jak ją zrobiłaś, ale jestem pod wrażeniem. Wszystko jest takie piękne i staranne. Śnieżynki cudowne, po prostu aż ślinka cieknie na widok takich cudeniek :) A kota masz bombowego

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciepły kubek na weekendowy poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wymianka. Najbardziej podoba mi się ta szkatułka z Twoimi pracami po prostu genialny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. :D a ja jestem szczęśliwą obdarowaną tymi cudami :D

    Jeszcze raz bardzo gorąco dziękuję za prezent :*
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowa wymianka! ten Twój ogrzewacz na kubek z mikołajem mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko cudowne, prześliczne itd..:) ja również jestem pod wrażeniem ogrzewacza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te zamotki! sama bym taki chciała!

    OdpowiedzUsuń