czwartek, 26 grudnia 2013

gwiaździsta noc

mam nadzieję, że w szale świątecznych przygotowań, nie tylko tych kulinarnych, ale też prezentowych, znalazłyście chwilę wolnego i wyplotłyście też coś dla siebie, by nie być jak ten szewc, co bez butów chodzi ;) ja o sobie nie zapomniałam i na wczorajszym rodzinnym spotkaniu błyskałam i migotałam moim najnowszym pierścionkiem
 

takiego jeszcze u mnie nikt nie widział ;)


centrum pierścionka stanowi 10-milimetrowa kuleczka nocy kairu, oplotłam ją 3-milimetrowymi kryształkami fp w kolorze silver oraz 15/o toho w kolorze metallic nebula z niewielkim dodatkiem pfg polaris (zdecydowanie wskakują na listę moich koralikowych ulubieńców)


pierścionek, jak na moje standardy, nie jest zbyt duży - średnica oczka wynosi 21mm


przypadł mi do gustu taki model pierścionka i z pewnością powstanie ich więcej :) 
ale póki co, zabrałam się za dorabianie mu kompletu, by w sylwestrową noc móc błyszczeć jeszcze bardziej ;)

a Wam jak mijają Święta? słodkie lenistwo, krzątanie się przy stole przyjmując gości czy, jak w moim przypadku, adhd rączek nie pozwala "odpocząć" od koralików nawet w świąteczne dni? ;)


19 komentarzy:

  1. Ależ on jest prześliczny i taki elegancki!!! nosz normalnie za tym też będę wzdychać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny jest :) Czekam na resztę kompletu, pewnie będzie równie piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny pierścionek, święta u mnie były pod znakiem gości wprawdzie najbliższych , ale się napracowałam przy garach teraz będą robótki

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze na robótki mało czasu ale znajdzie sie :)
    Jest cuuudowny i taki wytworny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie jest boski! Pewnie i reszta do kompletu będzie cudna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Re-we-la-cja. U mnie szewc bez butów...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, na pewno bardzo migtoliwy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo elegancki, czekam niecierpliwie co do niego dołączy :)
    Czy będą to kolczyki, a może wisiorek?
    Obstawiam długie, dyndające kolczyki - takie właśnie sylwestrowe

    OdpowiedzUsuń
  9. oryginalny i bardzo elegancki. Idealny do pięknej ciemnej sylwestrowej sukni.

    OdpowiedzUsuń
  10. powala na kolana...
    a można się do Ciebie na kurs tworzenia takich pierścionków zapisać ? ? :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo interesujący ten pierścień. Pokaźny (jak dla mnie, bo ja noszę malutkie) a jednocześnie skromny. Kiedyś szalałam za kamieniami nocy kairu i gdzieś mam swoje dwa zestawy weselno-sylwestrowe do małej czarnej... natchnęłaś mnie, więc może sobie je trochę poprzerabiam i uaktualnię, bo były zrobione metodą tradycyjną na linkach jubilerskich i szpilkach :) Twój pierścień pasowałby mi do kompletu idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny
    Szczęśliwego Nowego Roku 2014
    Zdrowia ,szczęścia ,pomyślności ,i radości z prowadzenia bloga,i ogrom pomysłów .
    Życzy Ewa

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierścionek jest wprost niesamowity! bardzo lubię noc kairu:)
    Pozdrawiam,
    Em

    OdpowiedzUsuń