poniedziałek, 23 grudnia 2013

let it snow!

nie lubię zimy... nie lubię śniegu, lodu i mrozów, zawsze z utęsknieniem wypatruję pierwszych oznak mojej ukochanej wiosny. ale w okresie okołoświątecznym nawet ja uważam, że śnieg jest wskazany. ponieważ w tym roku pogoda jest zdecydowanie bardziej wielkanocna, niż bożonarodzeniowa - postanowiłam sama pośnieżyć. koralikowo rzecz jasna :D
pierwszy komplet śnieżynek trafi na choinkę Osoby bliskiej mojemu sercu ;) miały być kolorowe, więc jest czerwień, bordo, zieleń, złoto... nie mogłam się oprzeć, by nie zrobić też delikatnie fioletowych płatków śniegu



drugi zestaw jest już w kolorach bardziej typowych dla śnieżynek - wyplecione są z koralików przezroczystych, perłowo białych i niebieskich oraz niebieskich ze srebrnymi środkami. były one gwiazdkowym upominkiem dla wielkiej fanki niebieskości, która przy każdej okazji obdarowuje mnie koralikami



a z okazji, że lada moment będą Święta, chciałam Wam, moi Drodzy Zaglądacze, życzyć spokojnej, wypełnionej rodzinnym ciepłem atmosfery, niech ten świąteczny czas będzie wyjątkowy, zdrowy i radosny dla Was i Waszych Bliskich.
do życzeń, tak samo, jak rok temu, dołączam kolędę w nieco żwawszym wykonaniu ;) może komuś wpadnie w uszko coś z moich klimatów ;)

12 komentarzy:

  1. Biorą pod uwagę, że w tym roku jedne święta już były białe;) to dla równowagi te muszą być nieco bardziej zielone. Bałwan chyba nie wchodzi w grę:) Ale Twoje śnieżynki zdecydowanie przywracają naturalny porządek wszechświata, są bardzo zimowe i odświętne. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne gwiazdki! <3. Zdrowych, spokojnych, pogodnych i rodzinnych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne śnieżynki :) Również życzę zdrowych, spokojnych, radosnych Świąt i spełnienia marzeń w nadchodzącym nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt Asia!!:) Aż zaczęłam żałować ze nie zrobilam ani sniezynki ani koralikowej bombki:(Moze lancuch z bransoletek polączonych da rade? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt :) Zdrowych, spokojnych i rodzinnych Świąt :) Śliczne te płateczki :) Ja też nie lubię zimy, ale w święta byłby wskazany

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt! Ta wersja kolędy będzie ze mną przez całe te święta! Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tam, oj tam... trochę śniegu niech spadnie, bo mam ochotę parę osób śnieżkami poobrzucać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze śnieżynki. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudne :) W pierwszej chwili myślałam, że to frywolitki, a tu koraliki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyszły Ci te śnieżynki <3 Ja sama jakiś czas temu próbowałam podobne zrobić według znalezionego tutorialu ale nie dość, że się wykręcały to były za duże i nie przypominały śnieżynek XD ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe śnieżynki , po prostu Cudo! Brawo!!!
    emi29w

    OdpowiedzUsuń