poniedziałek, 6 kwietnia 2015

pustynna róża dla Mamy

witam po niespodziewanie długiej przerwie :) mam nadzieję, że w tej chwili już odpoczywacie po Świętach ;) zanim przejdę do bohaterki dzisiejszego posta, chciałam Wam bardzo podziękować za tak entuzjastyczne przyjęcie mojego tutka na mikroserduszko. nie spodziewałam się, że wywołam nim serduszkową epidemię na tak szeroką skalę! :D

kiedy zrobiłam pierwszą (i do niedawna ostatnią) broszkę <klik> z tutorialu Justyny, mojej Mamie bardzo się spodobała, a ja oczywiście stwierdziłam, że dla Niej też taką zrobię. ale, jak wszystko u mnie, pomysł musiał nabrać mocy urzędowej ;) do zmobilizowania sił niewątpliwie przyczyniły się niedawne urodziny Mamy. zdążyłam na ostatnią chwilę!
w Mamy ręce trafiła broszka wypleciona z koralików miyuki delica 11/o w kolorze duracoat opaque crocus oraz toho - 8/o metalic iris purple, 11/o copper-lined crystal i 15/o inside-color rainbow rosaline/opaque purple lined, zaś centrum kwiatu stanowi 8-milimetrowa kuleczka hematytu platerowanego na kolor starego złota. wielkość broszki w najszerszym miejscu to ok 7cm.






a ponieważ broszka jest, jakby nie patrzeć, niemal cała fioletowa, to po raz kolejny postanowiłam przyłączyć się do zabawy, którą organizuje Danka KLIK


zgodnie z zasadami zabawy powinnam wspomnieć o swoich refleksjach na temat fioletu. jeśli jesteście tu ze mną jakiś czas, to wiecie zapewne, że fiolet U-WIEL-BIAM! jest to absolutnie mój kolorystyczny faworyt, zarówno w ubiorze (ale nie ubieram się w fiolet od stóp do głów, zachowuję jakikolwiek umiar :P), dodatkach, biżuterii, lakierach na paznokciach itd... kiedyś nawet usłyszałam, że u mnie adwent trwa cały rok :P no ale... jak tu nie lubić fioletu? ;)

81 komentarzy:

  1. Yhm, z tym adwentem usłyszałam kiedyś dokładnie to samo, ale co poradzę, że śliwkowe zasłony pięknie komponują się z ciemno wrzosowym kocem ;)
    Brocha cudna!
    Chyba sobie z tego wszystkiego zrobię krokusowe mikroserduszko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, z serduszkami to prawdziwa pandemia, sama zrobiłam trzy i aż mnie palce swędziały żeby zrobić kolejne :-)
    Broszka jest śliczna, no i w fiolecie :-). A właściwie to brocha, bo całkiem pokaźna! Wzory Justyny podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko! Piękny kształt, kolor, wykonanie - wszystko. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest prześliczna, obłędne kolory:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna mało powiedziane :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu cudną broszkę zrobiłaś swojej mamie :) Będzie mi się po nocach śniło to cudo ;)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny prezent i ciekawa skomplikowana forma :-) myślę że Mama przeszczesliwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. zestawienie kolorystyczne jak dla mnie pierwszorzędne. Ale nie jestem obiektywna, bo uwielbiam fiolety ;) Jeśli Twoja mama przepada za fioletami tak jak ja, to będzie to dla niej idealny prezent, bo całość wygląda zjawiskowo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja :) piękna i efektowna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna broszka dopracowana w najdrobniejszych szczegółach pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna, zapraszam na wyzwanie kwiatowe http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2015/04/podsumowanie-kwiatowego-wyzwania.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała broszka w pięknej kolorystyce :) Fantastyczna po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku aż mi dech zaparło, przepiekna jest ta broszka . tak misternie wypleciona , że się nadziwic nie moge nad precyzja wykonania. A efekt końcowy wart trudu.
    Życzę udanej zabawy i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna broszka, idealna do kapelusza czy bereciku. Przy żakiecie tez bedzie cudnie wygladać. Mama napewno bedzie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Broszka jest przecudna, zazdroszczę Mamie! Masz ogromny talent i niesamowite rzeczy potrafisz wyczarować z koralików! :-) Rozumiem i podzielam Twą miłość do fioletów, ba! - nawet w tej oto chwili mam na sobie fioletowy kardigan i zielono-fioletowe sutaszowe kolczyki ;-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam pojęcia jak można zrobić takie cudo. Chylę czoła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Arcydzieło :) Przepiękna broszka, super kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kwiatek, bardzo podoba mi się jego forma i kolorki, na pewno będzie przyciągał spojrzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna. Piękne kolory. W opinii co do fioletu zgadzam się w 99%, bo paznokci na fioletowo bym nie pomalowała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczna broszka bardzo misternie wykonana :)
    Pozdrawiam serdecznie :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna broszka dużo pracy kosztowała perfekcyjna robota ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachwycająca broszka, na pewno włożyłaś w nią wiele pracy i serca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Asiu, przecudna ta broszka, nie wspomnę ile to dłubania:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku jaka ślicznotka z tej broszki,wyszła rewelacyjnie ,aż oczy mi się zazbłysły na taki widok,cóż uwielbiam fiolety pod każdą postacią.
    Pozdrawiam cieplutko i poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie ja wyplotłaś. Podoba mi się i forma i kolorki broszki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjna broszka! Szkoda że moja córcia takich nie potrafi;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest niesamowita, nawet nie potrafię sobie wyobrazić, ile czasu musiałaś jej poświęcić.
    Przepieknie dobrane kolory koralików - jest po prostu perfekcyjna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Podziwiam kunszt i cierpliwość:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale super, podziwiam cierpliwośc w przeplataniu tych koralików, ale warto było dla takiego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne. Uwielbiam takie kolory. Zazdroszczę Twojej mamie takiej pięknej rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna broszka, gratuluję cierpliwości i mamie takiego prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie prace rzucają mnie na kolana! Cudowna broszka,podziwiam wykonanie ♥pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja również nie pogardziłabym tak misternymi koraliczkami:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny kwiatuszek! Misterna robótka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna broszka, podziwiam cierpliwość w nawlekaniu tej drobnicy:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękna, przykuwa uwagę, sama bym taką z ogromną przyjemnością ponosiła, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Bransoletki jeszcze ogarniam, ale TO już wyższa szkoła jazdy jak dla mnie dlatego podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudo i kształt i kolory,a jak czytam z jakich koralików jest zrobiona,to dla mnie czarna magia jest,te wszystkie nazwy,bardzo podziwiam umiejętność nizania tych koraliczków.

    OdpowiedzUsuń
  39. Broszka jest prześliczna i niezwykle oryginalna. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękna! Małe dzieło sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  41. wygląda mi na jakąś obcą formę życia! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  42. Podziwiam za umiejętności ... śliczna broszka . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Broszka jest przepiekna :) Mama z pewnością bedzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mama szczęściara, że ma taką dolną córkę, która jej takie cuda wyczarowuje :) wspaniała i misterna robota!

    OdpowiedzUsuń
  45. miało być zdolną :) ach ten słownik telefonowy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Och! Ależ cudo! :)) Broszka jest naprawdę niesamowita! :) podziwiam za kunszt i wykonanie! :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudna, piękna, zachwycająca:)) Jak widzisz pieję z zachwytu nad Twoją broszką:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna broszka i świetne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  49. przepiękna, gratuluje talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Tak tutoriale Justyny są naprawdę wspaniałe. Ty rewelacyjnie dobrałaś fiolety do tego kwiatka i prezentuje się bardzo okazale. Gratuluje cierpliwości w wyplataniu.Twój tutek na serducho jest extra i właśnie się do niego przymierzam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. wow przepiękna jest ta broszka, nie mogę wyjść z podziwu na to ile tutaj musiałam włożyć w nią pracy!

    OdpowiedzUsuń
  52. Wspaniała broszka dla kogoś ważnego, więc motywacje miałaś odpowiednia , super praca . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Broszka wygląda wspaniale w tej kolorystyce :) a mikro serduszka są cudne i sama się niedługo na nie skuszę :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękna broszka , musiałaś sporo czasu spędzić przy niej

    OdpowiedzUsuń
  55. wspaniały kwiat! niesamowity:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękna róża, na pewno bardzo pracochłonna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  57. Broszka doprawdy cudowna ! Czy mogę zapytać z którego tutorialu Pani korzystała? Bo nie mogę znaleźć bezpośredniego linku :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękna broszka ☺ Kolory cudownie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękna broszka ☺ Kolory cudownie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Genialna jest :) wspaniała :) robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń