wtorek, 27 marca 2012

znowu tęcza

w oczekiwaniu na powrót koralikowej weny pokażę moją własną osobistą bransoletkę, którą zrobiłam już jakiś czas temu. zrobienie jej troszkę trwało, nie tylko ze względu na pracochłonność, ale też przez to, że w trakcie oczywiście skończyło mi się kilka kolorów koralików


taaak, znowu tęcza :D


koraliki to preciosa w 10 kolorach, w wielkościach od 2,1 do 2,3mm, a wielkość każdej kuleczki to 2cm

i jeszcze bardzo niezgrabne zdjęcie na mojej ręce, dla ukazania wielkości

coś czuję, że to będzie mój ulubiony dodatek na sezon wiosna-lato ;)

20 komentarzy:

  1. Nie dziwię się, że będzie ulubiony :) Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja!! Gratuluje pomyslu i.. cierpliwosci! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju jeju jeju jeju! Nie kuś niedobra kobieto! :P. Bransoletka jest cu-do-wna! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są te kulki a w całości jako bransoletka prezentują się niesamowicie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jakbym taką miała, to też byłaby moja ulubiona :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne beaded beadsy! I cała reszta też :)
    pozdrawiam bardzo

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletka jest obłędna, nie mogę się na nią napatrzeć. Podziwiam Cię za talent i cierpliwość. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kolorowo :) Pomysł genialny i wykonanie też! Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przefantastyczna! Uwielbiam takie kolory! no i podziwiam za cierpliwość to beade beadsów w takich ilościach i wielkościa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna ..też bym taka chciała!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obłędne na kolorki - jest piękna:) Koraliki dodały jest niesamowitego uroku, w innej technice nie byłaby aż tak efektowna.

    OdpowiedzUsuń
  12. OMO! Zakochałam się, jest fantastyczna! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna, piękna i jeszcze raz piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej. Mogłabyś dać instrukcję jak zrobić taką bransoletkę?
    Bo jest po prostu przepiękna :) Chyba się w niej zakochałam <3 :)
    Marta.

    OdpowiedzUsuń
  15. ŁaŁ ŁaŁ ŁaŁ ŁaŁ.. muszę mówić coś więcej? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacja :) robi wrażenie, muszę się nauczyć robić takie kuleczki, mam mnóstwo małych koralików, i trzeba je jakoś wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń