sobota, 17 marca 2012

wymianka za wymianką

Ewelinie spodobał się pierścionek z gwiazdką z kilku postów wstecz, zaproponowała więc kolejną wymiankę. po małych modyfikacjach kolorów z pierwowzoru (zamianie koralików AB na zwykłe białe), pierścionek prezentuje się tak
  

koraliki to biała i czarna preciosa, wielkości 2,1mm


a dwa dni po ustaleniach, co bym chciała w zamian, przyszła do mnie paczuszka, oniemiałam jaką ją rozpakowałam... w środku były kolczyki, o które poprosiłam


oraz przecudny prezencik w postaci zawieszki 


zarówno kolczyki, jak i zawieszka, są bajeczne, cały czas na nie patrzę i je obmacuję :D i nadziwić się nie mogę, że to "po prostu" modelina, czekoladki wyglądają jak "żywe", nawet modelinowe nadzienie ma fakturę prawdziwego nadzienia! znajomi patrzyli z niedowierzaniem, jak powiedziałam im z czego te czekoladki są :D jeśli ktoś nie zna bloga Eweliny, to niech koniecznie pozna, bo ta dziewczyna robi z modeliny prawdziwe dzieła sztuki.

w kopercie była też całkiem spora paczka koralików, z którymi Ewelina nie miała co zrobić, a ja zawsze chętnie przygarnę każde koraliki :) w podziękowaniu do Eweliny, razem z pierścionkiem, powędruje też broszka, wykonana przy użyciu między innymi tychże koralików. właściwie już jest gotowa i mam zdjęcia, ale... niech pozostanie niespodzianką ;) mam tylko nadzieję, że niebieski kolor to dobra decyzja z mojej strony :)

2 komentarze: