środa, 21 marca 2012

cztery pory roku

i jeszcze więcej pierścionków :) wszystkie mają średnicę ok. 2,5cm. wyplecione zostały tradycyjnie z koralików preciosa, w wielkościach 2,1-2,3mm.
a z racji dzisiejszej daty na początek rzecz jasna wiosna, koraliki w 4 kolorach, same srebrzone (swoją drogą szkoda, że preciosa nie nazywa kolorów swoich koralików)



lato z koralików w 5 kolorach (koraliki srebrzone)



jesień - 5 kolorów (żółte, dwa odcienie pomarańczy i wiśniowe - srebrzone, brązowe - przezroczyste)



i zima także 5 kolorów (bezbarwne, błękitne, niebieskie i granatowe - koraliki srebrzone, drugi odcień granatu - koraliki perłowe )


10 komentarzy:

  1. Cudowne,a te kolory.
    Ach już się nad nimi rozpływam.
    Z chęcią bym je wszystkie przygarnęła :)
    Gratuluję zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł! Wykonanie niemniej rewelacyjne. Super wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne,zestawienia kolorystyczne faktycznie wiosenno słoneczne. Świetnie wykonane. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie pleciesz, jestem zauroczona :) Pozdrawiam Ala alatri.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z dziewczynami - świetnie dobrałaś koraliki, te przejścia kolorystyczne są doskonałe. mi kolorystycznie najbardziej odpowiada jesień i wiosna, ale lato fanie zmienia kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się mogę tylko dołączyć :) przecudne te pierścionki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajajajaja! One są cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie:)
    Te pierścionki... bransoletka.... zachwycają mnie od zawsze, a że mi nie wychodzą to na pewno sprawię sobie taki! 5-idealny! :) chyba że będę miała takie szczęście ja Ewelina i coś Ci się u mnie spodoba. Zapraszam na mojego bloga. Pozdrawiam. H.

    OdpowiedzUsuń
  9. uper pierścionki na lato i jeśeń są czadowe! Ty to masz talent do tego ja oczywiście mam większy pierścionek na zime też niezły ale na wiosne ochydny

    OdpowiedzUsuń
  10. czy sprzedałabys mi pierścionek na zimę?

    OdpowiedzUsuń