piątek, 9 marca 2012

pierścionków sztuk kilka

wszystkie wyplecione z koralików preciosa:

niebieskich w rozmiarze 2,7mm na zamówienie Ani, fanki niebieskiego we wszelkich odmianach :)



czarnych i kryształowych AB w rozmiarze 2,1mm na zamówienie Izy, która szeroko otworzyła oczy, jak dałam jej do wybierania na pierścionki spośród kilkudziesięciu rodzajów koralików :D



i hematytowych 2,3mm, także na zamówienie Izy (dla której zrobiłam jeszcze pierścionek ze srebrnych koralików, ale nie zdążyłam zrobić mu zdjęć, bo został mi wyrwany z rąk, niemal natychmiast po ukończeniu :D) oraz Karoliny... i moje własne ;) bo bardzo lubię hematyt



dla Karoliny zrobiłam też bransoletkę w technice sznurów szydełkowych. chciała z charmsem, ale osobiście nie jestem ich fanką i szczerze mówiąc nie mam ani jednego, ale nie chciałam dawać Jej takiej "gołej" bransoletki, więc w roli charmsa - szlifowany koralik


bransoletka także z czeskich koralików, wielkości 2,1mm

4 komentarze:

  1. Bransoletka wyszła fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, ale ten z hematytów najfajniejszy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak obszywasz koralikami kaboszon?bardzo ładnie to robisz a niebieski pierścionek jest boski

    OdpowiedzUsuń