poniedziałek, 5 marca 2012

tęczowa wymianka

jakiś czas temu zaproponowałam Ewelinie wymiankę :) od dawna już tu i tam podglądam Jej dzieła, w przeszłości raz się wymieniałyśmy z Jej inicjatywy, a tym razem ja miałam chrapkę na modelinowe kaboszony :) w zamian Ewelina poprosiła o bardzo kolorową bransoletkę z kuleczek wielkości 8mm. jednak chwilowo nie miałam koralików odpowiedniej wielkości, które mogłabym obszydełkować, kombinowałam więc z koralikami, które w ubranku z muliny miały już 11mm. wyszła z nich taka bransoletka



w międzyczasie wpadły mi jednak w łapki koraliki 6mm, które po obszydełkowaniu uzyskały wielkość, jakiej sobie życzyła Ewelina i powstała dla Niej taka oto bransoletka



mam nadzieję, że się spodoba i będzie się dobrze nosiła :)

i mimo, że nie lubię dziubać takich maleństw na szydełku, to  forma i zestawienie kolorów (nie od dziś wiadomo, że uwielbiam tęczę :D ) urzekły mnie do tego stopnia, że postanowiłam zrobić też coś dla siebie - pochwalę się niebawem ;)

4 komentarze:

  1. Ojej! <3 Śliczna ta bransoletka, ja również mam słabość do tęczowych bibelotów! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z muliną. Sama mam jej pełno w domu, wiec stwierdzam ze wiem juz do czego ją wykorzystam :) Jest jakiś konkretny sposób w jaki obszywasz koraliki muliną ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szydełko :) najzwyczajniejszy sposób na zrobienie kuleczki na szydełku, w środek koralik i gotowe :)

      Usuń
  3. jej ale ta bransoletka jest super <3

    OdpowiedzUsuń