piątek, 29 listopada 2013

etui po raz drugi

jakiś czas temu napisała do mnie pewna miła Pani zauroczona moim etui na telefon (KLIK), z pytaniem czy nie wykonałabym takiego dla Niej. etui miało być z koralików podobnych do tych, jakich użyłam we własnym etui. wymiary telefonu, na jakie miałam pokrowiec wykonać, lekko mnie przeraziły :D wynosiły one bowiem ok. 13,7 x 7,4 x 1,1cm (podczas, gdy mój telefon ma 10,9 x 5,5 x 1,5cm). zadania jednak się podjęłam, czego efekty poniżej
(błysk koralików musicie sobie wyobrazić, mój aparat zupełnie świrował przy aktualnej pogodzie, przez co koraliki pokazał dość "płasko")


etui powstało z czeskich koralików w kolorze ciemnoszarym ze srebrzonymi środkami, wielkości 2,5mm, u dołu ma 72 koraliki w okrążeniu i stopniowo rozszerza się do 82, w sumie pochłonęło ok. 70g koralików.


oczywiście żaden z telefonów, które mam do dyspozycji na co dzień, nie pasował do przymierzania go do powstającego etui, więc przyjmijmy, że twór z tektury, który znajduje się wewnątrz, to telefon docelowy :D


góra


dół


no i oczywiście nie mogłam sobie odmówić, by pokazać je obok mojego maleństwa :D położone zupełnie na płasko ma 15 x 8,5cm, podczas, gdy moje to tylko 12 x 7cm :D ale muszę przyznać, że mimo, iż jest sporo większe i na więcej koralików w rzędzie, to szydełkowało mi się je znacznie sprawniej.
kolejnym levelem będzie chyba pokrowiec na laptopa... :P



27 komentarzy:

  1. Piękne! :) Chyba też będę musiała takie zamówić jak się dorobię lepszego telefonu, bo mojego obecnego "trąda" to aż wstyd byłoby w takim etui trzymać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne to etui
    zachwyt mnie ogarnął :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne etui! Uwielbiam szarości! Klasyka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba prezentują się rewelacyjnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. no cudo! nie mozliwe ze tak sie da :) muszę kiedyś spróbować na swój własny telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale byk:)) pewnie cięższy od telefonu, ale i tak cudny, sama przymierzam się do wydziergania z mojej Preciosy, na szczęście mam mały telefonik.

    OdpowiedzUsuń
  8. O Kochana! Nie widziałam "maleństwa" ale w ogóle taka robota! A to nawlekanie! Cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale przepięknie wyszedł ten pokrowiec! no i cóż, z niecierpliwością będę czekać na pokrowiec do laptopa a może i na pokrowiec na monitor :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Obłędne!!!
    To etui jest tak śliczne (poprzednim się już zachwycałam), że coraz bardziej pragnę też takie mieć - dojrzewam powoli, może w wakacje, kiedy więcej czasu, się podejmę :) Mój telefon z tych większych, więc będę miała co robić :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo eleganckie opakowanko, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba wyglądają świetnie i pięknie Ci wyszły :) Ja pewnie prędzej będę miała nowy telefon niż zabiorę się za etui bo za daleko w kolejce planów :) Zanim zaczniesz dziergać etui na lapka proponuję po drodze tablet :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wymiękłam ... Bardzo, bardzo Cię podziwiam - taka robota to zupełnie nie na moje nerwy :) I jedno, i drugie jest po prostu obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam już Twoje pierwsz etui i nawet zakupiłam młynek do nawlekania, ale chyba poczekam na natchnienie, bo mój telefon też ma solidne wymiary. Piękne oba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja :D Na laptopa - może być problematyczne, tyyle koralików :P Ale wyszły super

    OdpowiedzUsuń
  16. ALE przedsięwzięcie! Szok! Mam ochotę takie zrobić....tylko kiedy i czy dam radę??? Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześwietny, tak jak poprzedni. Pokrowiec na laptopa wyglądałby pewnie równie genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. już się do takiego zabieram, czekam na koraliki i będę dziergac :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odbiera mowę! Duży ten pokrowiec, podziwiam Twoją wytrwałość i precyzję. Warto było dla takiego efektu :) Cudo prawdziwe, naprawdę niesamowite! Czapki z głów! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale klientka na pewno zadowolona :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ha haha haha na laptopa - to bym chciała zobaczyć :-) A tak serio - ślicznie wyglądają te pokrowce.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne etui, koraliki też cudne:)

    OdpowiedzUsuń