niedziela, 17 listopada 2013

na bogato III

kolejne z kolczyków błyszczących, eleganckich, z kryształkami :)
bohaterzy dzisiejszego posta powstali według tego samego wzoru, co te kolczyki, tym razem jednak wprowadziłam małe modyfikacje i kolczyki wyszły drobniejsze i szczuplejsze ;)


do ich wykonania użyłam kryształków fp 6mm w kolorze hematytu, czeskich koralików wielkości 2,1 i 3,1mm w kolorze kobaltu, platynowych 2,1mm oraz japońskich 15/o w kolorach sl grey i cobalt.


wielkość elementu ozdobnego to 22x14mm, a całkowita długość wraz z biglem wynosi 40mm.


mam pomysł na inne wersje kolorystyczne i jeszcze jedną modyfikację, ale trochę może mi to zająć, biorąc pod uwagę, że dorobienie pary pierwszemu kolczykowi zajęło mi dwa miesiące... :P


17 komentarzy:

  1. śliczniutkie!!!! Pozdrawiam i ..zapraszam na moje candy , będą nie tylko koraliki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Jak małe "Jajka Faberge" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. misie lubią bogatą biżuterię :] bardzo mi się podoba te niebieskie przebłyski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no bardzo very prześliczne... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne! Kolory pasują idealnie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka delikatna ozdobność! Książęce kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne :)
    Ja jak mam problem z dorobieniem kolczykowi pary, robię z tego jedynego breloczek. I nie mam problemu :)
    Pozdrowionka, Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawiam się, że skończyłoby się na tym, że miałabym same breloczki lub wisiorki :D

      Usuń
  8. bardzo ładne, chociaż nie noszę kolczyków

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze piękne te bogate kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaaaaaaardzo ciekawe i takie oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te i poprzednie bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń