piątek, 8 listopada 2013

kolorystyczne minimum

oglądając moje prace na pewno da się zauważyć, jak bardzo lubię kolory :) ale bohaterami dzisiejszego postu będą dla odmiany biel i czerń - czasami nie uważane za kolor, tylko wręcz będące jego brakiem. żeby nie było tak nudno, wykorzystałam też szarość w różnych wydaniach oraz metaliki. 
skutkiem mojego miksowania koralików jest melanżowa bransoletka na 13k w rzędzie


do jej wykonania użyłam koralików czarnych, białych perłowych, srebrzonych kryształowych i szarych, szarej perły i matu, koralików przezroczystych oraz metalicznego srebra i hematytu. wszystkie koraliki to preciosa wielkości 2,1 i 2,3mm



niejako do kompletu powstały sztyfty o średnicy 11mm, wyplotłam je z toho aluminium 15/o




w najbliższym czasie nie uwolnię się od szarości, właśnie nawlekam koraliki na kolejne etui... ;)


21 komentarzy:

  1. Bransoletka jest niezwykle udana, nie tylko przez swój "brak" kolorów, ale dlatego że wyszła Ci taka równiutka i mega elegancka! A sztyfty cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności ;) I bransoletka, i kolczyki bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Ostatnio koralikuję i szukam inspiracji! Twój blog na pewno jest kopalnią wiedzy i pomysłów! Będę do Ciebie zaglądać na bank!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Ja akurat uwielbiam szarości i w zasadzie nie dyskryminuję żadnych kolorów (poza żółtym...). Poza tym wykonanie, jak zwykle u Ciebie, perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny melanż:) Niby kolory stonowane, a przyciągają oko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bardzo lubię takie szare melanże i "brak kolorów" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fany komplet, podobają mi się te melanżowe bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piekne to Twoje 'kolorystyczne minimum'.Bardzo elegancka bransoletka-kolczyki tez doskonale.
    -Pozdrawiam cieplutko-
    -Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplecik, szarości są neutralne - pasują praktycznie do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A wiesz że taka szara melanżowa wygląda całkiem nieźle - sama przyznam, że lubię kolory w dodatkach a mimo to ta mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie bardzo mi się podoba ta szarość

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydawałoby się, że zwykła, a tyle w niej kolorów, tyle różnych koralików. Świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie dobrane kolory :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nooo, to w moim guście :) Lubię szarości i wszelkiego rodzaju kombinacje z tymi kolorami :) Dla siebie właśnie taką niepozorną biżuterię zawsze wybieram :)

    Mam do Ciebie pytanko odnośnie bloga... Wczoraj zainstalowałam sobie gadżet "You might also like" ale nie wiem dlaczego pojawiły się tylko same obrazki :( Nie mam pod nimi tytułów postów... Czy robiłaś coś przy ustawieniach lub zmieniałaś w kodzie HTML, czy może to się potem pojawi, jak będzie więcej moich wpisów na blogu? Szukam w internecie i nic nie mogę na ten temat znaleźć, ściągałam 2 razy od nowa, ale ciągle to samo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie mam pojęcia, co może być nie tak :( u siebie link within dodawałam ze dwa lata temu, ale nie przypominam sobie, bym cokolwiek zmieniała w tym gadżecie. jedyne, co przychodzi mi do głowy, to może kwestia czcionki, jaką piszesz tytuły postów?

      Usuń
  15. Dziękujemy za udział w wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyszło rewelacyjnie, skojarzyło mi się z lodem na stawie zimową porą
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Na widok tych kolczyków sece mi mocniej zabiło, są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń