niedziela, 15 czerwca 2014

od zmierzchu do świtu*

*zbieżność tytułu posta z tytułem filmu, a zwłaszcza z nazwą mojej ulubionej knajpy - jest zupełnie przypadkowa ;)

dzisiaj trzecia, ostatnia już część zamówienia, w którym główną rolę grała czerń (część I klik - moja największa duma ;) część II klik). tym razem padło na dwie bransoletki, o wymiarach identycznych, jak bransoletka z TEGO posta, czyli długość 18cm i aż 45 koralików w rzędzie, co daje 4,3cm szerokości, wykończenie ponownie stanowią solidne końcówki.
  
bransoletka nr 1, czyli tytułowy zmierzch - wykonana z koralików opaque jet w rozmiarze 11/o





i bransoletka nr 2, czyli oczywiście świt - z koralików silver lined crystal 11/o




32 komentarze:

  1. Obie piękne, ale biała jest naj, naj, naj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie grubasy wyglądają obłędnie :) Podziwiam Cię za ogrom pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki są piękne, bardzo mi się podobają ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jeszcze pytanie: czy sznur zmieści się w te koncówki, czy trzeba zrobić na początku i na końcu tzw. "skarpetkę"?

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu - wspaniałe!!!!! Obie!!!!!!!
    45 koralików w rzędzie????? O matko - dla mnie 15 w rzędzie to katorga ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe bransy ! Też chylę czoła _ te 45 k. w rzędzie ! chyba nie dałabym rady. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie grubasy... a czarna... cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany od samego patrzenia bolą mnie palce i szydełko:) Tyle pracy! Ale efekt powalający, cudnie wyglądają takie masywne sznury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite!! Powiedz proszę tylko czy robisz to ukośnikiem, czy zwyczajnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ukośnikiem oczywiście :)

      Usuń
    2. Szokuje mnie, że z 8m koralików może wyjść albo bransoleta (która choć szeroka to krótka) i lariat. Po prostu SZOK :D

      Usuń
  10. Niesamowite w swej prostocie:) Toho jet i silever lined crystal mają klasę i urok:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne.... klasyk po prostu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudne bransolety!!! Kuszą mnie takie, ale odstrasza nawlekanie :)
    A można spytać gdzie kupuje się takie końcówki?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne "grubaski" :) Nie umiałabym się zdecydować która lepsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. i świt i zmierzch- boskie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne są, ale słów mi brakuje ile pracy! Naukośniczałaś się że hej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne, ta czarna szczególnie, taka klasyczna:) marzy mi się taka od dawna, ale jakoś zabrać mi się za nią nie chce... No i ilość potrzebnych koralików nieco przeraża... :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie świetne, czarna w szczególności, taka klasyczna :) Marzy mi się taka, ale nie mogę się zmobilizować żeby się za taką zabrać, a i ilość potrzebnych koralików przeraża:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wiem czy piękniejszy zmierzch czy świt:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja Cię podziwiam za cierpliwość do tych koralików!!! Bransoletki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama nie wiem, która ładniejsza :) Chyba wybrałabym jednak czarną. Podziwiam! Normalnie ogrom pracy!
    Super się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bransoletki obie są świetne ale ja osobiście chodziła bym w tej czarnej, podziwiam talent

    OdpowiedzUsuń
  22. Te szerokie bransoletki wyglądają jak z moich marzeń i w związku z tym mam pytanie. od jakiegoś czasu próbuję robić ukośnik z większą ilością koralików w rzędzie, ale początek jest koszmarny, wszystko jest nierówne i kończy się na pruciu. Czy jest jakiś sposób na zaczynanie, czy po prostu trzeba ćwiczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja robię 2 pierwsze rzędy samą nicią i mi wychodzi równo :) ale nawet, jakby wychodziło inaczej, to zbytnio bym się tym nie przejmowała, jeśli planuję w bransoletce wklejane końcówki, w których koślawe rządki się ukryją ;)

      Usuń
  23. Witam, wszystkie z czarnym paskiem jest rzeczywiście bardzo ładny, bardzo ładne!

    Czy możesz mi powiedzieć, gdzie mogę znaleźć tej zapięcie na nagłówek?

    dziękuję :-)
    Sabine

    OdpowiedzUsuń