niedziela, 7 grudnia 2014

leśne błyskotki

gdy dziewczyny z pracy poprosiły mnie, bym przyniosła do pooglądania coś ze swoich wytworów, pomyślałam, że zrobię poglądowo też coś prostego, bo przecież nie każdy lubi w biżuterii tyle bogactwa i błysku, które można u mnie zobaczyć ;) cóż, chciałam stworzyć coś prostszego i skromnego... a wyszło jak zawsze :D

w centrum kolczyków znajdują się 10-milimetrowe kuleczki platerowanych hematytów. oplotłam je koralikami w rozmiarach 15/o i 11/o w kolorze metallic iris green-brown oraz 11/o galvanized green silver, a także kryształkami fire polish 3mm iris green. średnica kolczyków wynosi 22mm, a całość wraz z angielskimi biglami ze stali chirurgicznej ma niemal 40mm długości






mimo, że nie udało mi się stworzyć nic skromniejszego, to kolczyki te znalazły już nową właścicielkę (i to z samej "góry" ;)) i powstanie dla nich do kompletu coś jeszcze, czego u mnie do tej pory nie było.

14 komentarzy:

  1. no i bardzo dobrze, że wyszło jak zawsze, masz swój piękny styl i jego się trzymaj!
    a kolczyki śliczne, bardzo eleganckie. czekam na resztę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie jak zawsze podobają się Twoje kolczyki - po prostu wszystkie są piękne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze , że wyszło jak zawsze, bo jak zawsze ciekawie i ładnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam to samo, chcę zrobić coś z umiarem i minimalistycznie a zawsze wyjdzie carska Rosja ;) Na szczęście nie tylko mi się to podoba :)
    Kolczyki super, małe klejnociki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczayki śliczne, nic dziwnego, ze znalazły właścicielkę:) ciekawa jestem tego co bedzie dalej? pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Bardzo leśne :) Bardzo jestem ciekawa co powstanie do kompletu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki jak zawsze cudne :) I bardzo dobrze, że są błyszczące bo takie są najpiękniejsze :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne!!! Jestem niezmiernie ciekawa co do nich powstanie??? Z pewnością coś powalającego patrząc na kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne. Biżutki z koralików już takie są, że te nawet skromne błyszczą i migoczą i wyglądają strojnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja lubię takie kolorki i formy, oplecione kuleczki zawsze wychodzą tak efektownie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealnie jesienne :) piękne

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że właśnie urok Twoich kolczyków tkwi w ich migotliwości :) Piękne jak zwykle! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo leśne i bardzo udane, nic dziwnego, że szybko poszły do nowej właścicielki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne. Pozdrawiam i Wesołych rodzinnych świąt życzę

    OdpowiedzUsuń