piątek, 7 marca 2014

szalone romby + wzór na nie

czujecie już wiosnę? ja zdecydowanie tak i co się z tym wiąże - odczuwam potrzebę otaczania się intensywnymi kolorami jeszcze bardziej, niż zwykle, czego efektem jest bohaterka dzisiejszego posta. szydełkowa bransoletka powstała z siedmiu kolorów koralików czeskich i japońskich (z przewagą tych pierwszych) w rozmiarze 11/o. wymyśliłam, że będzie płaska i (by dodatkowo sobie życie utrudnić :P) będzie miała wyplecione koralikowe końcówki. nie wyszły mi one idealnie, ale jestem na dobrej drodze, by kolejnym razem wykonać je lepiej ;)
bransoletka jest na 17 koralików w okrążeniu, ma 19cm długości i 17mm szerokości. wzór narysowałam sama, choć w sieci pewnie znajduje się sporo podobnych, ale gdyby ktoś chciał skorzystać właśnie z mojego, to znajdzie go na końcu posta oraz w zakładce u góry bloga, gdzie jest jeszcze parę moich wzorów :)






24 komentarze:

  1. Co za kolory! Takie żywe i radosne :)
    Może ta bransoletka będzie typowym zaklinaczem wiosny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna, kolorowa, radosna! Dzięki za schemacik, może kiedyś.............? Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi:
    Bransoletka przepiekna,w fantastycznie teczowych barwach.Wzor 'szalonych rombow' prezentuje sie wspaniale.W dodatku te piekne wykonczenia-koncowki koralikowe a zatem mniej metalu,ktoremu jestem dosc nieprzychylna.
    -Usciski-
    -Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna :) Taka optymistyczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te tęczowe kolory.
    Mnie tylko zostanawia w jaki sposób robi się te koralikowe końcówki. Widziałam gdzieś u kogoś link do filmiku na youtubie jak zrobić takie wełniane końcówki, ale nie potrafię go odnaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ze swoimi trochę cudowałam ;) ale prosty przepis na koralikowe końcówki jest tutaj https://www.youtube.com/watch?v=s9_j3kAbfjk

      Usuń
    2. Och dziękuję bardzo, właśnie czegoś takiego potrzebowałam :)

      Usuń
  6. Oczopląs w pozytywnym znaczeniu tego słowa :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, ona jest cudowna! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęka opada... Świetna! Nie dość, że wzór genialny, to i kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest taka energetyczna :) !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna i niesamowicie energetyczna idealna na taki szary dzień jak dziś. Chylę czoła za końcówki na razie podchodzę do nich jak do jeża.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście żywa, ale właśnie dzięki temu jest czarująca.
    Ja tam żadnych krzywizn nie widzę w końcówkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna i wykonanie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak kolorowo u Ciebie i wiosennie:) bransoletka super
    pozdrawiam
    koralikowyszlak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kolorki i wzorek :) A końcówki pierwsza klasa - ostatnio również w takowych gustuję i wciskam nawet do sutaszowych bransoletek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna, kolorowa, wiosenna i bardzo energetyczna bransoleta ! Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyno, bransa jest wręcz letnia :-) Niezwykle pozytywne barwy, brawo! Tylko nie obnaszaj się z nią przed jakimiś oszołomami lubiących palić rzeczy w tęczowych kolorach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie to nie wiosna, tylko hipisowskie lato :D Wiesz - plaża, słońce i drinki ze słomką :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne rzeczy robisz!!!!!!Gratuluję talentu! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. SUPERAŚNA!!! Aż mi się buzia cieszy... :D Uwielbiam kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka piękna tęcza na rękę!!! DZwoneczki z poprzedniego postu - śliczne!!

    OdpowiedzUsuń