niedziela, 27 września 2015

cieniowańce

...czyli cieniowane indiańce :) pomysł, by wypleść kolczyki z frędzlami z koralików w rozmiarze 15/o, zrodził się, gdy tylko owe koraliki poznałam, czyli - jak zapewne się domyślacie - dość dawno :D plan zaczął nabierać realnych kształtów już jakiś czas temu, ale pękające koraliki skutecznie mnie zniechęcały do kontynuowania prac. w końcu jednak zmieniłam "nieco" pierwotny pomysł (m. in. zrezygnowałam z idealnie pasujących kolorystycznie koralików 15/o od preciosy, ponieważ mają mniejsze dziurki, a mnie przerastało nawlekanie igły w tymże samym rozmiarze ;) ), no i w końcu są!
do wykonania kolczyków użyłam koralików toho 15/o w kolorach opaque jet, navy blue, cornflower, turquoise, mint green, sour apple i dandelion. najdłuższy frędzelek ma 5,8cm, a całość zawieszona na biglach ze stali chirurgicznej to nieco ponad 9cm.





kolczyki zgłaszam na indiańskie wyzwanie w Szufladzie


18 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna:) i jakie żywe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczne kolczyki i kolory:-) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczne kolczyki i kolory:-) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniaste :) chodzą za mną podobne kolczyki, chciałam zdążyć na to wyzwanie, ale czas jest nieubłagany w tym miesiącu ;)
    gratuluję przeżycia "piętnastek", ja, jak mam je nawlekać, jestem chora :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolczyki!! Dobór kolorów jest wręcz hipnotyzujący ;-) Życzę powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne. Fantastyczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie indiańce- cieniowańce, zwłaszcza w tak cudownej, energetycznej i zarazem świeżej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne kolory kolczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne kolory kolczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są :) Bardzo ładnie się prezentują z 15-stek - takie precyzyjne. A kolory bardzo fajnie dobrane. Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne są te kolczyki! Podziwiam ludzi, którzy potrafią pracować z takimi mikroskopijnymi koralikami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie witam w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne. Mają takie żywe kolory :)

    Zapraszam na Linkowe Party http://totkalove.blogspot.com/2015/10/link-party-1-zaczynamy-zabawe.html

    OdpowiedzUsuń