piątek, 21 czerwca 2013

pawie piórka

bardzo lubię pawie pióra w każdej postaci. wydawało mi się, że będą wspaniale się prezentować jako kolczyki, kilka lat temu nabyłam więc pióra w takiej formie i... oczywiście ich nie nosiłam :D irytowało mnie, że nie czuję ich w uchu, że fruwają mi przy twarzy, wplątują się we włosy... i po jednym założeniu pozostało im tylko być ozdobą mojego kolczykowego stojaczka. 
ale czemu by nie zrobić sobie pawich oczek z koralików? takie z pewnością nie będą za lekkie. jak pomyślałam - tak zrobiłam. efekty poniżej:


centrum oczka stanowi swarovski rivoli 8mm w kolorze virail medium, otoczone kryształkami fire polish 3mm w kolorze vitex jet. do obszycia całości i zrobienia frędzelków użyłam przeróżnych metalicznych odcieni, zarówno z preciosy, jaki i toho


wielkość poglądowo na łapce. kolczyki w najszerszym miejscu mają 3,5cm, a długość wraz z biglem wynosi 7,5cm. czuć je w uchu, ale nie są przesadnie ciężkie :)


tył dla ciekawskich - czarna skórka

pozdrawiam chłodno, bo chyba już większość z nas marzy o spadku temperatur ;)


16 komentarzy:

  1. Odjazdowee :)

    Obserwuję i liczę na to samo <3

    hand-made-love4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! :3

    caramellovee.blogspot.com

    OBSERWACJA = OBSERWACJA . Zacznij :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz Cie pochwale,że po pierwsze są świetne, a po drugie , że są dwa:P i są skończone ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy i niespotykany kształt kolczyków - fajne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach cunde kolczyki świetny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jacie, jacie!!! one są przefantastyczne!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Takich piór i paw by się nie powstydził :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki fajny pomysł, pewnie super wygladają na uchu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudeńka!! świetny pomysł i wspaniałe wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z pewnością paw pozazdrościłby tak pięknych piór:))Genialny pomysł, a wyglądają bosko!

    OdpowiedzUsuń
  11. hej ! cudowny blog, myślę że zostanę z tobą na dłużej + zapraszam do mnie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolczyki :) Na uchu będą się cudnie prezentować

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie to efekt jest powalający !!!

    OdpowiedzUsuń